UBYTOVACÍ
ŘÁD
Rekreačního areálu Liščí mlýn, Bystré 664,
Frenštát pod Radhoštěm
(dále také jen „penzion Liščí mlýn“ nebo
„ubytovatel“)
provozovaného:
Cestovní kancelář AGENTURA FOX, s.r.o.
IČ: 25390830
DIČ: CZ 25390830
se sídlem / místem podnikání: Bystré 664,
Frenštát pod Radhoštěm
1.
Podmínky uzavření smlouvy
o ubytování
1.1
Ubytování hostů v penzionu Liščí mlýn se uskutečňuje na základě
smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zák.
č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na jejímž základě penzion Liščí mlýn (dále
jen „ubytovatel“) poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na ujednanou dobu
nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v zařízení k tomu určeném a
ubytovaný (dále také jen „host“) se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování
a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené tímto ubytovacím řádem (dále
také jen „smlouva“).
1.2
Smlouva o ubytování je uzavřena vždy písemně. K dodržení
požadavku formy postačí alespoň písemné potvrzení objednávky či rezervace.
1.3
Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou o
ubytování jsou upraveny tímto ubytovacím řádem a ceníkem služeb ubytovatele.
Stanoví-li ubytovací smlouva něco jiného než tento ubytovací řád nebo ceník ubytovatele,
použije se ubytovací smlouva.
1.4
Pokud ubytovaný nedodrží povinnosti vyplývající ze smlouvy o ubytování
a k ní přiloženého ubytovacího řádu nebo ceníku ubytovatele nebo jiným
způsobem porušuje dobré mravy v hotelu (dále jen „pochybení“), je ubytovatel
oprávněn smlouvu o ubytování před uplynutím ujednané doby vypovědět, a to i bez
výpovědní doby, byl-li host na své pochybení ze strany hotelu upozorněn
postupem dle ustanovení §2331 občanského zákoníku.
2.
Uzavření smlouvy,
rezervace
2.1
Ubytovaný je povinen provést objednávku ubytování u ubytovatele
v písemné formě, popř. provést rezervaci telefonicky a tuto následně u
ubytovatele písemně potvrdit. Písemnou rezervací, resp. potvrzením telefonické
rezervace dle předchozí věty se rozumí objednávka učiněná prostřednictvím
rezervačního formuláře, emailem na adresu ubytovatele nebo poštou zasílanou na
adresu penzionu uvedenou v záhlaví tohoto ubytovacího řádu.
2.2
Jakmile ubytovatel obdrží od hosta objednávku v písemné formě
nebo písemné potvrzení rezervace, vystaví hostovi zálohovou fakturu na zálohu
znějící na výši 50 % z předpokládané ceny ubytování, kterou zašle hostovi
na adresu uvedenou hostem v objednávce dle bodu 2.1 tohoto článku.
Ubytovaný je povinen zálohu uhradit ve lhůtě a dle podmínek uvedených
v zálohové faktuře. Záloha není vyžadována pouze v případě pobytů
rezervovaných tři a méně kalendářních dnů před požadovaným dnem nástupu k
ubytování. V takovém případě probíhá úhrada ceny ubytování v plné výši
v okamžiku nástupu k ubytování.
2.3
K uzavření ubytovací smlouvy dochází za kumulativního splnění
dvou podmínek, a to doručením písemné objednávky nebo písemného potvrzení
rezervace ubytovateli a okamžikem, kdy ubytovatel od ubytovaného obdrží
částku představující zálohu na ubytování nebo cenu ubytování v případech,
kdy dle odst. 2.2 tohoto článku není záloha vyžadována.
3.
Zrušení rezervace,
odstoupení od smlouvy před nastoupením k ubytování, nedostavení se
k čerpání ubytování
3.1
Neuhradí-li host zálohu dle čl. I. odst. 2.2 řádně nebo včas,
rezervace ubytování se marným uplynutím lhůty splatnosti zálohové faktury ruší.
3.2
Host je oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování přede dnem nástupu
k ubytování, a to i bez udání důvodu. Host je povinen doručit ubytovateli
písemné oznámení o odstoupení od smlouvy. Ubytovatel je v takovém
případě oprávněn účtovat hostovi storno poplatek, jehož výše bude vypočtena
z výše uhrazené zálohy, přičemž sazba storno poplatku bude stanovena
takto:
Okamžik
doručení odstoupení ubytovateli (v kalendářních dnech)
Sazba storno poplatku (v %)
30 a více dní před plánovaným nástupem k ubytování
0 % z výše uhrazené zálohy
4-29 dní před plánovaným nástupem k ubytování
50 % z výše uhrazené zálohy
1-3 dny před plánovaným nástupem k ubytování
100 % z výše uhrazené zálohy
3.3
V případě, že se host nedostaví k čerpání ubytování do 24 hodin
po sjednaném nástupu k ubytování, je ubytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy
o ubytování a současně je oprávněn účtovat hostovi storno poplatek ve výši 100
% z výše uhrazené zálohy. Toto neplatí v případě, že zákazník o pozdějším
nástupu na pobyt ubytovatele s předstihem, ne však později než 1 den před
plánovaným nástupem k ubytování, telefonicky nebo písemně upozorní. Na
formu upozornění se přiměřeně užijí podmínky stanovené v čl. 2. odst. 2.1
tohoto ubytovacího řádu.
4.
Příjezd do
hotelu/penzionu
4.1
Ubytovaný ohlásí svůj příjezd na recepci penzionu pověřenému
pracovníkovi.
4.2
Na recepci předloží host svůj občanský průkaz, případně cestovní pas,
resp. jiný doklad své totožnosti (např. povolení k pobytu), podle něhož ověří
pověřený pracovník ubytovatele totožnost hosta.
4.3
Není-li sjednáno jinak, ubytovávání přijíždějících hostů probíhá
v době od 15 do 18 hod.
4.4
Při nástupu k ubytování host uhradí částku představující doplatek
ceny za ubytování, tj. sjednanou cenu za ubytování poníženou o uhrazenou zálohu
dle čl. 2. odst. 2.2 ubytovacího řádu. Po zaplacení doplatku ceny za ubytování
vystaví ubytovatel hostovi daňový doklad potvrzující zaplacení celého pobytu.
Ustanovení poslední věty čl. 2. odst. 2.2 tím není dotčeno, v takovém
případě vystaví ubytovatel hostovi daňový doklad potvrzující zaplacení celého
pobytu.
4.5
Pověřený pracovník recepce seznámí hosta s ubytovacím řádem, a to
nejpozději ke dni nástupu hosta k ubytování.
4.6
Počet osob na pokoji odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování.
Ubytovaný se zavazuje oznámit jejich přesný počet při přihlášení.
4.7
Doba ubytování je dohodnuta nejpozději při ubytování hosta a je
zaznamenána v ubytovací knize. Doba ubytování může být prodloužena pouze se
souhlasem ubytovatele a musí být podložena zápisem v ubytovací knize.
4.8
Ubytovaný tímto uděluje souhlas ubytovateli se zpracováním a uchováním
svých osobních údajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutí
ubytování a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních
poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky
a o změně některých zákonů. Bližší povinnosti hosta a ubytovatele ohledně
vedení evidenční knihy, resp. domovní knihy jsou stanoveny shora uvedenými
právními předpisy.
5.
Obecná pravidla ubytování
8.1
Host má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i
společné prostory penzionu a využívat služby s ubytováním spojené.
8.2
Při nástupu do ubytování obdrží host klíč od pokoje, popř. i vstupu do
penzionu (dále společně jen „klíče“). Host je povinen předejít ztrátě, zničení,
poškození těchto klíčů, jakož i zpřístupnění klíčů třetím osobám, které nejsou
přímým účastníkem příslušné smlouvy o ubytování, sjednané mezi hostem a
ubytovatelem. Případné sankce za ztrátu, zničení, poškození jakož i
zpřístupnění klíčů dle předchozí věty jsou upraveny v ubytovací smlouvě.
8.3
Host je povinen:
·
seznámit se s ubytovacím řádem a dodržovat
jej;
·
uhradit cenu za ubytování dle platného ceníku;
·
řádně užívat prostory určení k ubytování,
udržovat pořádek a čistotu ve všech prostorách určených k ubytování;
·
zajistit dodržování čistoty v prostorách
určených k ubytování;
·
chránit vybavení zařízení v prostorách
určených k ubytování proti poškození;
·
bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou
host nebo osoby s ním ubytované v prostorách hotelu/penzionu
způsobil(y);
·
v době od 22:00 hod. do 07:00 hod. se chovat
způsobem, aby nerušil ostatní osoby nadměrným hlukem;
·
při odchodu z pokoje uzavřít v pokoji
vodovodní uzávěry, zhasnout světla, vypnout elektrické spotřebiče, které se
v době nepřítomnosti hosta neužívají, a uzavřít okna;
·
při odchodu z penzionu odevzdat klíč od pokoje na
recepci
8.4
Host nesmí bez souhlasu ubytovatele:
·
provádět podstatné změny v prostorách
určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení apod.);
·
odnášet jakékoli vybavení a zařízení
z prostor určených k ubytování;
·
používat v prostorách určených
k ubytování vlastní spotřebiče vyjma malých spotřebičů používaných hostem
pro osobní hygienu a kancelářskou práci;
·
přenechat prostory určené k ubytování jiné
osobě;
·
přijímat návštěvy v prostorách určených
k ubytování; návštěvy musí být řádně nahlášeny a odsouhlaseny ubytovatelem;
návštěvy mohou hosté přijímat jen ve společných prostorách penzionu;
·
uvádět adresu domu s prostory určenými
k ubytování jako místo svého podnikání;
·
umístit v prostorách penzionu zvířata.
Majitel zvířete je povinen na požádání personálu ubytovatele prokázat nezávadný
stav zvířete předložením platného očkovacího průkazu.
8.5
Host dále v prostorách určených k ubytování nesmí:
·
nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak
přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití;
·
drže, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo
psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu
předepsáno lékařem;
·
kouřit; to neplatí v případě prostor
vyhrazených ke kouření a viditelně označených příslušným symbolem;
·
používat otevřený oheň
6. Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovaného
6.1
Pokud host požádá, převezme od něj ubytovatel do úschovy peněžní
prostředky, klenoty nebo jiné cennosti. má právo vzetí věcí do úschovy odmítnout,
pokud jde o věci nebezpečné nebo hodnotou a rozsahem pro ubytovací zařízení
neúměrné. Ubytovatel požaduje, aby mu věci do úschovy byly předány
v uzavřené nebo zapečetěné schránce.
6.2
Žádost o náhradu škody způsobené na věcech ubytovaného lze oznámit
pouze do 15 dnů po zjištění poškození. Škoda nebude uhrazena, způsobil-li
poškození věci sám host nebo osoba, která ho doprovází.
6.3
Pokud host zanechá své věci na pokoji po skončení pobytu a není
ubytování uhrazeno, odstěhuje ubytovatel věci hosta z pokoje a uskladní je
na bezpečném místě tak, aby zabránil jejich poškození. Po uhrazení dluhu na
ubytování vydá ubytovatel uskladněné věci hostovi.
7.
Bezpečnost, odpovědnost
hosta za způsobenou škodu
7.1
Host je povinen se seznámit s bezpečnostními pravidly a
evakuačním plánem v případě požáru. Tento plán nalezne v každém
hotelovém pokoji a k nahlédnutí u příslušného pracovníka na recepci.
7.2
Host si při svém konání počíná tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě
na svobodě, životě, zdraví nebo vlastnictví jiného.
7.3
Způsobí-li host svým jednáním na majetku ubytovatele škodu, bude
vzniklá škoda hrazena ze složené zálohy dle čl. 4. odst. 4.5 ubytovacího řádu. Bude-li
vzniklá škoda vyšší než kauce, je host povinen tento rozdíl ubytovateli
uhradit.
8. Odjezd z hotelu
8.1
Ubytovaný je povinen opustit pokoj, kde je ubytován, do 10 hodin.
8.2
Host uzamkne pokoj a zanechá klíče na recepci penzionu, pokud není
domluveno jinak.
9. Informace o nakládání s osobními údaji
9.1
Ubytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s
Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016,
obecné nařízení o ochraně osobních
9.2
Za účelem evidence jsou zpracovávány tyto osobní údaje/kategorie
osobních údajů: osobní údaje z OP, popř. cestovního pasu, který host
předloží.
9.3
Osobní údaje bude ubytovatel zpracovávat manuálně i automatizovaně
přímo prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců a dále
prostřednictvím zpracovatelů pověřených ubytovatel na základě smluv o
zpracování osobních údajů.
9.4
Osobní údaje bude ubytovatel zpracovávat po zákonnou dobu aktuálně
stanovenými právními předpisy ČR.
9.5
Host má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných ubytovatelem,
jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a právo vznést námitku
proti zpracování.
9.6
Host má dále právo získat od ubytovatele osobní údaje, které se hosta
týkají a jež subjekt údajů ubytovatel poskytnul. Ubytovatel na základě žádosti
hosta poskytne subjektu údajů údaje bez zbytečného odkladu ve strukturovaném,
běžně používaném a strojově čitelném formátu nebo je na žádost hosta poskytne
jinému jednoznačně určenému správci. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje,
které nejsou zpracovávány automatizovaně.
8.3
Domnívá-li se host, že dochází k
neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na
dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních
údajů (
www.uoou.cz).
8.4
Kontaktní údaje Penzion Liščí mlýn, Bystré 664,
744 01 Frenštát pod Radhoštěm
e-mail:
[email protected]
mobil: 721 578
824
Tento Ubytovací řád
vstoupil v platnost a účinnost dnem 1.1.2021
Za penzion Liščí mlýn
Jméno: Jaromír Naleraj
Funkce: majitel
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing